23.12.14

Υπόθεση Χαϊκάλη | Oι δηλώσεις για χρηματισμό του Ποταμιού και εμπλοκή της Τράπεζας Πειραιώς που "κατεβηκαν" από το Ίντερνετ

Το παρακάτω κείμενο είναι αυτούσια δημοσίευση της Ειρήνης Κωστάκη από το vouliwatch.gr. Και η δημοσίευση έχιε κατέβει πλέον, για άγνωστους λόγους, όμως όσα καταγράφηκαν εκεί, μπορούν να ανασυρθούν χάρη στο Google cache.





Για λεφτά που έδωσε στον Γιώργο Αποστολόπουλο για να τα επενδύσει στο χρηματιστήριο για ένα δικό του project με την Deutsche bank, κάνει λόγο ο κ. Παύλος Χαϊκάλης σε διάλογο που είχε με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες μετά την ακρόασή του από την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας.
Ο κ. Χαϊκάλης ανεφερε πως το 10% από τα 5.000€ δεν ήταν τόκος, αλλά αφορούσε την τμηματική επιστροφή των χρημάτων. Ακόμη είπε ότι μέσα στην μαγνητοφωνημένη συνομιλία γίνεται αναφορά στο Ποτάμι του κ. Σταύρου Θεοδωράκη. «Τα παίρνει και ο Θεοδωράκης είναι ο πιο έξυπνος από όλους», του είπε ο κ. Αποστολόπουλος. «Το Ποτάμι ότι τα παίρνει από παντού. Είναι ο πιο έξυπνος. Κάνει τέτοιες καταγγελίες μέσα». Ο κ. Χαϊκάλης κάνει λόγο για 700.000€, τα οποία είτε θα του τα έδινε ο ίδιος ο κ. Αποστολόπουλος, είτε θα του τα έφερνε ο φρουρός του Προέδρου της Τράπεζας Πειραιώς: «Πήγα λοιπόν στην όλη ιστορία, γράψαμε την κουβέντα και μου λέει τα χρήματα είναι αυτά, θα στα φέρω εγώ ή ο διευθυντής της φρουράς του προέδρου, μου λέει το όνομά του, μου λέγε για Ποτάμι, μου λέγε γι΄ αυτά, μου λέγε για βουλευτές». Σχετικά με το ύψος των χρημάτων, αναφέρει: «Τα λεφτά αυτά είναι από την τράπεζα, μου λέει πολλά μέσα. Αν ανοιχτεί θα σας φύγει η ψυχή. Αυτό είναι το πακέτο. Τα 700 χιλιάρικα, δεν μπορώ παραπάνω, 700 χιλιάρικα και τα υπόλοιπα μου λέει βρες μου τρόπο θέλουμε να είναι άσπρα. Να κάνεις ένα θέατρο».
Το πρώτο τμήμα της συνομιλίας με τους δημοσιογράφους έχει ως εξής:
Χαϊκάλης: -Θα μου ξοφλούσε το ποσό αυτό, εεε το δικό μου,εεε που του είχα δώσει τα 5.000 και μου δώσε τα 2 μηνιάτικα. Αυτό εννοούσα το 10% και ειπώθηκε σε μια φόρτιση… δεν υπάρχουν πουθενά μετοχές δικές μου, δεν έχει αγοράσει κανένας μετοχές, δεν έχω παίξει στο χρηματιστήριο, δεν έχω καμία χρηματιστηριακή συναλλαγή.
«Δημοσιογράφος: -Δηλαδή αυτό ήταν τμηματική επιστροφή του ποσού;
Χ: -Ναι. Ναι.
Δ: -Υπάρχει όμως απομαγνητοφωνημένο κείμενο σε τηλεόραση όμως…
Χ: -Σας είπα ήμουνα φορτισμένος.
Δ: -Μα δεν το έχετε πει μια φορά.
Χ: -Τι δεν το έχω πει μια φορά;
Δ: -Δύο, τρεις φορές το έχετε πει.
Χ: -Όχι το αναπαρήγαγαν, το αναπαρήγαγαν.
Δ: -Το αναπαρήγαγαν στην εκπομπή του Άκη του Παυλοπουλου.
Χ: -Στην εκπομπή…παιδιά δεν είναι το θέμα. αλλά αν θέλετε να μπείτε σε μια διαδικασία, γιατί έχουν πέσει όλοι απάνω μου, ψάξτε να πείτε αυτό που είπα στην επιτροπή Δεοντολογίας. Αν βρείτε μια μετοχή αγορασμένη στο όνομά μου…τώρα αν σε μια φόρτιση είπα αυτό για το 10% ή κάτι τέτοιο…
Αυτά τα λεφτά του τα έδωσα. Του είπα, Γιώργο δεν έχω λεφτά, το έχω πει εγώ δεν έχω λεφτά είπα θα σου δώσω αυτά, το αν είπα το 10%, το είπα γιατί δεν μπορούσα να διαχειριστώ το λόγο, αυτό το είπα. Και δεν υπάρχει κάτι με τόκο 10%, χρηματιστηριακό δηλαδή. Για να παίξει αυτός στο Χρηματιστήριο γιατί είχε ένα πρότζεκτ χρηματιστηριακό. Τώρα… αυτός φερόταν ως εκπρόσωπος της Deutsche Bank, εγώ δεν είχα λόγο να το αμφισβητήσω. Μου είχε δώσει και μηνύματα ανθρώπων,
Δεν έχετε καταλάβει τι συμβαίνει; Αυτός προσπαθούσε να καταλάβει το μήκος της δικής μου οικονομικής ευρωστία ή όχι, αν υπήρχε πρόβλημα ή όχι για να το χρησιμοποιήσει όπως το χρησιμοποίησε.
Δ: -Μετά όμως τα πήρε και δεν σας τα έδινε πίσω.
Χ: -Μα γι΄ αυτό σας λέω. Δεν έχω πάρει…του δάνεισα ένα 5.000. τα δύο λοιπόν έρχεται κάποια στιγμή και μου λέει πάρε 2.000. και του λέω αυτά τα δύο τι είναι; Του γράφω σε μήνυμα sms το έχουμε ξεφτιλίσει, εγώ σε έβλεπα σα φίλο. Με έχει αντιμετωπίσει σα μαλάκα. Γιατί μου έχεις κάνει αυτή την κοροιδία και μου λέει αυτό πρέπει να το λύσουμε σαν ενθρώποι. Έρχεται λοιπόν και μου λέει πάρε δύο χιλιάρικα. Μου λέει δύο χιλιάρικα. Του λέω τι είναι αυτά τα δύο χιλιάρικα; Τα παίρνω του λέω σαν το χρέος. Όχι μου λέει αυτά είναι για να έχεις καλές σχέσεις με τον Πρόεδρο. Του λέω, ποιον πρόεδρο; Τον Καμμένο; Όχι μου λέει με τον Πρόεδρο της Τράπεζας. Σε παρακαλώ του λέω δεν είμαι μαλάκας…δεν έχω καμία…όχι μου λέει, γιατί είπαμε να έχετε μια καλή σχέση, μην είσαι μαλάκας μου λέει. Τα παίρνω σαν χρέος του λέω και τον άλλο μήνα μου λέει θα επανέλθουμε, θα φέρω να σου δώσω..πάρε τα δύο χιλιάρικα. Τα παίρνω και το λέω…άντε…αυτό και μου τα βάζει….
Δ: -Γιατί δεν του λέγατε αφού μου χρωστάς πέντε εγώ παίρνω τα δύο που είναι το χρέος και μου δίνει άλλα δύο…
Χ: -Ε, αυτό του είπα.
Δ: -Αρα από τα πέντε μόνο τα δύο σας χρωστάει, τα άλλα σας τα έδωσε.
Χ: -Είπα εγώ ότι δεν αυτή τη στιγμή υπάρχει απαίτηση; Από τα πέντε τα 4 ναι μου τα έχει επιστρέψει.
Δ: -Δηλαδή 1000 ευρώ σας χρωστάει…
Χ: -Αυτό που θέλετε εσείς ακούτε. Το 800 ήταν η μία δόση του δανείου και μετά έρχεται και μου λέει: 3200 έχουν μείνει. Έρχεται και μου λέει πάρε δύο χιλιάρικα, του λέω τα παίρνω ως αυτό…και άσε τις μαλακίες. Και μου δίνει τα δύο χιλιάρικα, τα παίρνω, κανονικά τα παίρνω και μου λέει αυτά τα λεφτά δεν είναι από το χρέος είναι για έχεις καλές σχέσεις με τον πρόεδρο.
Δ: -Τον Σάλλα δηλαδή;
Χ: -Δεν λέω το όνομα
Δ: -Τον Πρόεδρο της Τράπεζας Πειραιώς
Χ: -Ναι, και του λέω μαλακίες, μη μου ξαναπείς τέτοια πράγματα. Και τη δεύτερη φορά επειδή δεν πάω στο ραντεβού, είχα πρόβλημα με το δόση του δανείου, του έλεγα σε παρακαλώ βάλε μου τα 800 ευρώ γιατί καίγομαι, πήγε και μου έβαλε άλλα δύο χιλιάρικα. Μου έβαλε άλλα δύο χιλιάρικα. Υπερβαίνοντας αυτό το ποσό το οποίο…εντάξει; Και μετά όταν του λέω γιατί το έκανες αυτό; Εν τω μεταξύ η τράπεζα τα πήρε αυτά κατευθείαν για το δάνειο, εντάξει; Μου λέει μην είσαι μαλάκας έλα εδώ και θα έχουμε κουβέντες. Και αρχίζουμε και κάνουμε κουβέντες για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Και του λέω, χέσε με δεν υπάρχει αυτή η ιστορία. Και κάποια στιγμή μου παρουσιάζει και μου λέει, είναι 2-3 εκατομμύρια ρε μαλάκα, μην είσαι μαλάκας. Του λέω εγώ είμαι φίρμα θα πάρω 4. και γέλαγα νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα. Είχαμε τελειώσει τη ιστορία και πάνω εκεί έρχεται και μου λέει, να σου πω, το πακέτο αυτό, αυτά είναι τα χρήματα εδώ πέρα και του λέω, είσαι γελοίος θα φάμε ξύλο, πάμε να φύγουμε γιατί έχω γύρισμα και γυρίζει και μου λέει, υπάρχουν και άλλοι μέσα, μην είσαι μαλάκας.
Δ: -Ποιον εννοούσε;
Χ: -Κάποιους βουλευτές των ΑΝΕΛ, δεν ξέρω.
Ήθελε να δημιουργήσει κλίμα. Εγώ πάνω σε αυτό το κλίμα και γι΄αυτό πήγα την άλλη μέρα μέρα και μου είπε, κοίτα τα λεφτά αυτά είναι από την τράπεζα, μου λέει πολλά μέσα. Αν ανοιχτεί θα σας φύγει η ψυχή. Αυτό είναι το πακέτο. Τα 700 χιλιάρικα, δεν μπορώ παραπάνω, 700 χιλιάρικα και τα υπόλοιπα μου λέει βρες μου τρόπο θέλουμε να είναι άσπρα. Να κάνεις ένα θέατρο. Του λέω τι θέατρο ρε μαλάκα; Είσαι σοβαρός; Τι μου λες τώρα αυτά τα πράγματα; Εγώ μιλάμε σε αυτό το θέμα. γιατί ψάχνω να βρω την ιστορία. Μου λέει βρες ένα τρόπο και θα επανέλθουμε στην ιστορία….έχω ενημερώσει εγώ τον πρόεδρο στη συζήτηση που κάναμε την άλλη μέρα και μου λέει όταν θα σου γίνει επόμενη συνάντηση θα πάμε και θα τον έχουμε γραμμένο. Πήγα λοιπόν στην όλη ιστορία, γράψαμε την κουβέντα και μου λέει τα χρήματα είναι αυτά, θα στα φέρω εγώ ή ο διευθυντής της φρουράς του προέδρου, μου λέει το όνομά του, μου λέγε για Ποτάμι, μου λέγε γι΄ αυτά, μου λέγε για βουλευτές,
Δ: -Για το Ποτάμι τι σας είπε;
Χ: -Ότι τα παίρνει από παντού να ούμε και τα λοιπά. Τα παίρνει και ο Θεοδωράκης είναι ο πιο έξυπνος από όλους. Μου λέει ο ένας παίρνει από εδώ λίγα, ο άλλος πάει από εδώ, πάει από εκεί, μου λέει ότι ο άξονας τρομοκρατίας που υπάρχει, αυτά είναι μέσα στην απομαγνητοφώνηση, ενός επιχειρηματία δεν μπορώ να πω το όνομα τώρα και ενός…κατάδικου της φυλακής, τον οποίο μου κατονομάζει δεν τον λέω τώρα, γιατί μπορεί να δημιουργηθεί θέμα και δεν θα το ανοίξουμε…δεν θέλω να εκτεθώ, θα ενεργήσει σύντομα. αυτό το λέω γιατί…
Δ: -Δηλαδή θα υπάρξει τρομοκρατική ενέργεια;
Χ: -Όπως τα λέω τώρα…
Ο άξονας τρομοκρατίας ενός επιχειρηματία, με ενός κατάδικου β, τον οποίον τον ξέρετε εσείς, θα λειτουργήσει σύντομα. μούφα δεν έχει γίνει τίποτα. Ούτε πιστεύω ότι μπορεί να συμβεί.
Δ: -Δηλαδή συνεργάζονταν;
Χ: -Παιδιά ότι σας λέω μου είπε. Άκουγα και κατέγραφα. Αυτό ζητάω βοηθείστε όλοι να βγει το υλικό.
Δ: -Και τα χρήματα σας είπε ότι θα τα φέρει η φρουρά του κ. Σάλλα;
Χ: -Ναι. Και μου έλεγε ή εγώ ή αυτός. Κι εγώ δεν …
Δ: -Συγνώμη, και ότι το Ποτάμι τα έπαιρνε και αυτό από την Πειραιώς;
Χ: -Το Ποτάμι ότι τα παίρνει από παντού. Είναι ο πιο έξυπνος. Κάνει τέτοιες καταγγελίες μέσα. Σας ζητάω…Δεν ξέρω αν είστε από το Ποτάμι ή όχι…δεν έχω τίποτα με το Ποτάμι ούτε και με κανέναν.
Δ: -Δημοσιογράφοι είμαστε. Δεν είμαστε με το Ποτάμι.
Χ: -Μπράβο, εγώ σας λέω, πήγα και ζήτησα την άρση του απορρήτου του τηλεφώνου μου ξανά. Το αν θα το κάνει η εισαγγελία είναι δικό της θέμα».




No comments: